Pages

Tuesday, November 9, 2010

stress seorang driver

ini kisah seorang driver...dia stress ya amat bila sekali sekala bawa big boss dia..teknik pemanduan driver dan big boss adalah berbeza..big boss adalah sangat berdisplin tinggi dan sangat merancang pemanduan sedangkan driver itu merancang melihat kepada keadaan jalan raya..mungkin sebab driver tu hanya pemandu kereta big boss itu.

Akan tetapi sebab driver itu sedar diri big boss tu BIG maka dia kena pasrah walau selalu juga driver itu memberi alasan konkrit....lagi pun agak lama jugak driver tidak membawa big boss..selalunya selepas 2 3 round memandu big boss, big boss akan tidak banyak komplen lagi.

akan tetapi...keadaan yang sama juga di kesan pada adik driver itu apabila adik driver sesekali mengtake over tugas driver..hahaha driver terlupa..adik driver itu juga memandu kereta big boss..

patutlah kakak driver tak pernah kena tegur walaaupun tahap pemanduan kakak driver itu lagi teruk dari driver itu sendiri (pengalaman sendiri driver) sebab kakak driver membawa big boss dengan kereta kakak driver.

Sekian.

yang benar
Driver

2 comments:

Dalin said...

aku kenal driver tu. lain kali bawak keta driver... senang citer

Anonymous said...

hahaha hahahahahahahahah lawak la sian si driver tersebut