Pages

Monday, October 5, 2009

Selamat tinggal jeans.....

Dengan ini aku mengucapkan selamat tinggal jeans...aku tak pakai ko lagi dah.Jangan kecik ati ye jeans..bukan niat aku tak pakai ko..akan tapi terpaksa...

Bercerita tentang bulan raya ni...Pergh lepas raya ni..tiap tiap minggu ada jemputan open house..alhamdullillah..yang mana sempat pergi tu aku pergi la..kiranya memang aku yakin boleh semua orang pakat naik berat bulan ni..mana taknya..mana ko p makanan merata...nikmat tuhan bagi.

Haa..korang jangan ingat aku tak pakai jeans sebab tak muat pulak..muat lagi..tapi kalau aku pakai jeans mesti mak pak aku marah..orang pun akan kata aku tak senonoh..yalah tak kan nak p open house raya nak pakai jeans kot..tak supan tu..kalau slack tu aku terima lagi la dgn baju panjanggggggg la tapi..

Maka jeans, kita berjumpa semula bila habis musim makan makan raya..buat masa ni bye bye jeans....

2 comments:

Adreen said...

aku igt sebab dah jadi pompuan abis tamau pakai jeans dah

SN said...

Whahahahha ko ni kuden...ishh tahun bila aku pompuan abisss....