Pages

Tuesday, April 6, 2010

bz...malas...

ishhh ishhh bersawang dah blog aku ni maklomkla sebulan tak update...aku bz campo malas yang makin menjadi bila nak kena karangan ni...

actually macam macam jadi dalam masa sebulan ni...citer lawak..citer sedih..citer jadi baby sitter..macam2 la...

sebab aku dok update blog sambil mensign dokumen yang sangat tebal ni marilah kita bergumbira dengan lagu yang selalu berkumandang dalam kepala aku..ni semua kema la punya kerja..dok nyanyi lagu ni everytime karok..lama2 syok lak aku dengan lagu ni..tapi nasib dia tak berhantu macam dalin nyanyi..sampai la lagu tu aku dengar versi dalin tak ingat dah versi asli dia....punya penangan berhantu dalin sekali nyanyi



ni lagi satu..video clip aku suka...



hahaha siap ada komen kat youtube muka penasihat macam muka ikram dinzly ada tahi lalat

2 comments:

DD said...

punya la hebat nyanyian aku

SN said...

haa tau tak pa...masalahnya bukan aku sorang yang jadi camtu hahahaha