Pages

Sunday, August 1, 2010

tukar rupa

Oleh kerana baru-baru ni ramai kata kena highlight baru leh baca blog aku..sebab templete lambat nak load...maka aku pun tukar la templete baru...takat ni hat ni yg aku jumpa n rasa best...kot jumpa lagi best kang aku tukar lagi...


Adapun nak tukar templet ni melibatkan kerjasama wonderpet darlina...adapun kami berdua tatau apa masalah nak tukar templete nih...rasanya yang lam tu dlu ada problem kot sebab last2 aku sendiri try bukak tak load2 sampai sudah..tu yg tukar tu..

hasil testing aku dgn dalin kami telah mengesan butang magis hari tu...di mana bila tekan je butang tu...templete aku boleh tukar kepada templete baru hat lain (kira templete testing sebelum ni)...pastu tekan lagi dia tukar templete rama2 nih...tapi dah betulkan dah magis tu

pastu kami telah kenal pasti bila view blog akan ada 1 2 saat kuar templete testing dulu baru templete ni..kiranya templete testing tu nak jugak buat sneak preview...

okay enjoy...so kalo load lambat lagi bagitau ye..takat ni aku test laju jugak dia load...

4 comments:

DD said...

laporan hari ini. magis awal 1-2 saat tu tadak dah. dan ianya load laju.

chuy4 said...

yeay

Aziela said...

load laju...yeyyyy...suker...suker.....

SN said...

sungguh membrangsangkan komen korang...